Zpracování business plánů - 736 154 466
Hledáte účetního pro vedení daňové evidence nebo potřebujete zpracovat daňové přiznání k dani z příjmu fyzických osob včetně návrhuů daňové optimalizace?
Pak jste zde správně a vítám Vás.
Služby, které nabízím na této stránce, jsou určeny pro všechny kteří mají povinnost vést daňovou evidenci (bývalé jednoduché účetnictví), případně vedení účetnictví (pro provozovatele solárních elektráren FVE zprovozněných před rokem 2011. Více podrobností najdete na stránce vedení účetnictví FVE.)
Nabízím následující služby vedení daňové evidence:
Zvláštní důraz kladu na praktické členění výdajových a příjmových položek daňové evidence.
Výsledkem jsou účetní sestavy daňové evidence srozumitelné také pro ty z Vás, kdo nejste odborným ekonomem či účetním.
Dalším přínosem je získání podrobného přehledu především o výdajích, což Vám může pomoci odhalit "kanály", odkud Vaše vydělané peníze nepřiměřeně "odtékají".
Jste začínající podnikatel a nevíte ...
Pak jste bohužel povinni vést účetnictví.
Služby spojené s vedením účetnictví, které nabízím, najdete na stránce vedení účetnictví právnických osob, s.r.o. a obchodních společností .
Pokud tedy patříte do některé z výše uvedených skupin, vítejte na této stránce.
Jsem tu pro Vás s nabídkou služeb vedení daňové evidence pro:
... prostě pro všechny kteří mají povinnost vést daňovou evidenci (bývalé jednoduché účetnictví).
Povinnost vést daňovou evidenci platí pro neplátce DPH i pro plátce DPH.
Tedy pokud splňujete podmínky pro povinnost vést daňovou evidenci, které jsem uvedl v úvodu této stránky.
Pokud ještě nejste plátce DPH, tak Vám přesto doporučuji navštívit stránku "Plátce DPH - evidence", kde najdete např. výhody a nevýhody v případě že nejste nebo jste plátce DPH.
Rovněž na této stránce najdete i tipy pro neplátce DPH, na co si dát pozor, aby jste se plátcem DPH nestal nebo "plátcovství" odsunul na co nejvzdálenější dobu, pokud nejste ještě plátce DPH.
Pokud již plátcem DPH jste, pak na této stránce týkající se evidence plátce DPH najdete nabídku služeb určenou právě pro Vás, plátce DPH.
Připravil jsem pro provozovatele solárních elektráren (fotovoltaických elektráren) aktuální formulář "Žádost o prominutí příslušenství daně pro finanční úřad FÚ (penále+úroky atd dle daňového řádu)" platný od roku 2014.
Popis životní situace (zdroj: Portál veřejné správy)
Tuto žádost mohou po drobných úpravách použít i ostatní poplatnici.
Pokud provozujete fotovoltaickou elektrárnu a potřebujete vést účetní agendu včetně zpracování daňového přiznání a přehledů OSVČ pro OSSZ a danou zdravotní pojišťovnu, podrobné informace o nabízených službách najdete na stránce "Vedení účetnictví solárních elektráren FVE".
Jste živnostník OSVČ nebo provozujete jste vedle provozování živnosti i zaměstnán?
Nebo jste zaměstnáni u jednoho nebo více zaměstnavatelů a současně provozujete solární elektrárnu FVE?
Ať tak nebo tak, pokud jste v roce 2013 měli souhrn příjmů z jedné činnosti nebo obou činností (zaměstnání a podnikání dle § 7 zákona o dani z příjmů, tzn. příjmy ze živnosti) vyšší jak 1 242 432 Kč za rok, tak se na Vás vztahuje solidární daň, neboli tzv. „milionářská“ daň.
Co je solidární daň, jak je vysoká, od kdy a jak dlouho nám bude komplikovat živnostenské podnikání OSVČ nebo zaměstnání a vůbec za jakých podmínek se na mne jako daňového poplatníka tato solidární daň vztahuje?
Podrobné informace uvádím na stránce Solidární daň – zpracování daňového přiznání.
Doporučuji k nahlédnutí, stát opět nezahálel.
Nabídku služeb spojených se zpracováním daňového přiznání v režimu solidární daně najdete rovněž na stránce Solidární daň - zpracování daňového přiznání.
Výklad je určen především začínajícím živnostníkům OSVČ a provozovatelům malých solárních elektráren FVE (provozující FVE od roku 2011), kteří se snaží vést si daňovou evidenci (dříve jednoduché účetnictví) prozatím sami.
V minulých letech a především za rok 2013 jsem se až moc často setkal u výše uvedených živnostníků z jejich pohledu nemalým problémem.
Co je zdanitelný příjem nebo výdej a co je vlastně základ daně v daňové evidenci.
Mnozí díky špatnému výkladu těchto pojmů podali daňové přiznání k dani z příjmů s chybnými hodnotami a tím se v podstatě dopustili v některých případech krácení daně (výše přiznaných zdanitelných příjmů byla nižší než skutečné příjmy, u daňových výdajů zase uvedli vyšší výdaje, než byly skutečné). Z neznalosti. Ale jak víme, neznalost v podobných případech neomlová.
Takže co je co a jak na to?
Přečtěte si příspěvek "Chyby při vedení daňové evidence - co je příjem, co výdej a co je základ daně", který jsem pro Vás napsal na stránce "Příklady z účetní a daňové praxe".
Od 1.11.2012 Vám nabízím k opakovanému individuálnímu poradenství na Vaše dotazy slevový bonus.
Tento slevový bonus bude zvýhodňovat ty z Vás, kteří dosud nejste mými klienty, nicméně potřebujete především opakovaně poradit ohledně vedení účetnictví, v daňových otázkách, evidence DPH, provozování solární FVE atd. Účetní agendu si nadále povedete sami.
Čím více se budete ptát, tím více můžete ušetřit.
Podrobnosti, jakým způsobem bude toto placené poradenství probíhat a především jak na tyto slevové bonusy získat a jaké výhody (i finanční) Vám tyto slevové bonusy nabízí, se dočtete na stránce „Účetnictví a daně – individuální poradenství“.
Je třeba si uvědomit, že optimalizací daně, tedy snižování daňového základu, je podstatná a významná činnost.
Její význam roste s výši ušetřených financí, které optimalizací daně lze získat.
V součtu se může jednat o velké peníze, o které by bylo "škoda přijít".
Celkem se tedy jedná o minimálně šest důvodů, proč optimalizaci daňového základu a tím i optimalizaci daně z příjmů fyzických osob nepodceňovat.
Třeba rovněž konstatovat, že daňová optimalizace se provádí nejen ke konci roku, jak si hodně podnikatelů představuje, ale průběžně během roku.
Na konci roku totiž v některých případech nelze určité věci vrátit zpět a musí se tak, pokud to vůbec lze, obtížně napravovat.
Hlavním cílem daňové optimalizace je tedy uchránit Vaše peníze získané z podnikání před zbytečným a mnohdy neopodstatněným utrácením za položky, které v podstatě nemusí existovat.
Jedná se o další pádný argument pro pravidelné vedení daňové evidence průběžně během roku.
Zvláštní důraz kladu na přehledné členění výdajových a příjmových položek daňové evidence.
V praxi to znamená, že účetní sestavy daňové evidence jsou přehledné a srozumitelné především pro Vás, kdo nejste odborným ekonomem či účetním.
V konečném důsledku máte podrobný přehled především o výdajích, což Vám může pomoci odhalit "kanály", odkud Vaše vydělané peníze nepřiměřeně "odtékají".
Zastupování na úřadech při běžných činnostech souvisejících s podnikáním nebo při kontrolách finančního úřadu, OSSZ, zdravotních pojišťoven atd.
Nepříjemná věc, pokud dojde ke ztrátě účetních dat nebo ztrátě účetnictví, v našem případě ztrátě daňové evidence jako takové.
Služby, které nabízím ve spojení s touto nepříjemnou událostí, naleznete na stránce rekonstrukce účetnictví.
Po uzavření účetního období obdrží klient přehledně uspořádané doklady za celé období a veškeré sestavy daňové evidence.
Agendu daňové evidence standardně dodávám v tištěné podobě, na vyžádání i na CD.
Rozsah dodané agendy může obsahovat peněžní deník, přehled příjmů a výdajů, přehled majetku a závazků, přehled otevřených pohledávek a závazků, daňová přiznání a evidence DPH, roční účetní uzávěrku a daňové přiznání k dani z příjmů fyzických osob včetně přehledů pro ČSSZ a zdravotní pojišťovny, mzdovou agendu atd.
Spojení "rozsah dodané agendy může" jsem použil oprávněně, v případě uplatnění výdajů paušálem je rozsah daňové evidence odlišný.
Samotné ceny za mé služby jsou přijatelné jak pro malé a začínající živnostníky a OSVČ, tak i pro ty, kteří podnikají již delší dobu, jak se můžete přesvědčit na stránce ceník daňové evidence včetně účetních služeb.
Pro začínající živnostníky a nové klienty mám připravené zajímavé slevy, podrobnější informace naleznete na stránce slevy daňové evidence pro nové klienty.
Cena za vedení daňové evidence je v běžných případech stanovena po úvodních konzultacích a po zjištění rozsahu a stavu účetnictví a stáří agendy, která se bude zpracovávat.
Podrobnější informace o cenách za vedení daňové evidence naleznete na stránce ceník daňové evidence.
Občas se setkávám i s dotazem, zda si částky zaplacené za vedení účetnictví, daňové evidence a zpracovaní daňových přiznání můžete dát do daňových výdajů nebo nákladů.
Vedení účetnictví, daňové evidence a zpracovaní daňových přiznání nabízím na základě následujících živnostenských listů (oprávněni):
Na částku, kterou zaplatíte za zpracování účetnictví nebo daňového přiznání apod., Vám vystavím platný daňový doklad, který si bez problémů můžete zahrnout do výdajů nebo nákladů a snížit tak základ daně.
Takže žádná "černota".
Jako podporu začínajícím podnikatelům, OSVČ, nabízím slevu za vytvoření nebo zpracování podnikatelského projektu, business plánu, podnikatelského záměru atd. ve výši 20 %.
Jedinou podmínkou je zahájení podnikání nebo jeho obnovení činnosti v aktuálním roce. Stačí doložit aktuálním výpisem ze živnostenského rejstříku nebo obchodního rejstříku.
V případě zájmu mě můžete kontaktovat pomocí kontaktního formuláře zde.
Nebo rovnou volejte 736 154 466.
Podrobné informace ohledně vytvoření nebo zpracování podnikatelských záměrů a business plánů najdete na stránce Business plány, podnikatelské záměry - zpracování, aktualizace, překlady, najdete zde přehled nabízených služeb, postup při zpracování podnikatelského záměru nebo business plánu a spoustu jiných zajímavých informací.
Současně Vám také nabízím i služby, které přímo či nepřímo souvisí s podnikáním, jako např.:
V podstatě kompletní účetní, daňové a finanční poradenství pro podporu Vašeho podnikání s cílem ušetřit Váš čas a v neposlední řadě i finance.
Kompletní přehled nabízených služeb uvádím v přehledném seznamu na stránce "Vedení účetnictví, daně a snížení daní - O nás".
Na základě výsledků anket na levé straně této stránky bych chtěl poznamenat následující. Pokud zde nenajdete Vámi hledané informace, nebo je Vám něco nejasné, napište mi prostřednictvím odpovědního formuláře, nebo rovnou volejte 736 154 466. Rád Vám odpovím na Vaše individuální dotazy. A navíc mi pomůžete doplnit konkrétní informace, které zde dle Vás chybí.
Potřebujete poradit, vysvětlit či pomoci se situací ve firmě?
Zkuste stránku "Příklady z praxe".
Nebo mě neváhejte kontaktovat pomocí následujícího kontaktního formuláře.
Nebo rovnou zavolejte na tel. 736 154 466.
Na spolupráci se těší
ing. Antonín Halata
Zpracování podnikatelských záměrů a business plánů - Účetnictví - daně
Zámostní 1155/27+420 736 154 466
Stránku účetnictví a daně OSVČ jsem navštívil protože